Søgårdsskolens GFO og Klub

På Søgårdsskolen er der et fritidstilbud for alle skolens elever som er tilknyttet de enkelte afdelinger fordelt på skolens matrikler.

Søgårdsskolen er et helhedsorienteret tilbud som på hverdage er åbent kl 08:00- 16:00 (15:30 på fredage)
Herudover holder vi åbent i vinterferien, efterårsferien samt sommerferien (uge 29 dog undtaget)

Skolens fritidstilbud er placeret i forlængelse af skoledagen, således der skabes sammenhæng mellem skole og fritid.
For skolens ældste elever i udskolingen er der yderligt en ugentlig aftenklub placeret onsdag aften frem til kl. 20:30. (dog ikke i skolens ferieperioder)

For at ind- og udmelde dit barn i Søgårdsskolens fritidstilbud, skal du henvende dig på skolens kontor.

Taksten for en GFO-/ klubplads afhænger af dit barns klassetrin.

Bemærk, at hvis dit barn går i 7-10 klasse og ønsker at benytte Søgårdsskolens fritidstilbud i løbet af dagen og ferierne vil taksten svare til elever i 6 klasse.

Hvis dit barn går i 7-10 klasse og udelukkende ønsker, at benytte Søgårdsskolens aftenklub og/eller ungemiljøet i Byens Hus vil tilbuddet være gratis.
Du skal i så fald udmelde dit barn, ved at henvende dig til skolens kontor.